webうどん会

Home > ブログ > 同人誌 > コミティア126でした!(そしてゲームマーケットへ)

コミティア126でした!(そしてゲームマーケットへ)


11月25日はコミティア126でした!
新刊は「辛い!カライ!うどんの日 からくないのもあるよ」です!ゲスト多数!!
9月に「三匹たちと侍」の打ち上げと称して開催した「辛い」がテーマのうどん打ち会の様子を多彩なゲストがいろんな角度からレポート、レシピも載ってるお買い得な36ページです。うどん会の様子が(よくわからないことが)よくわかります。みなさまホントにありがとう。
おとなり野球テーマの「月刊捕邪飛」(月刊は名前の一部でツキイチ刊行ではない)もコミティア初お目見えです。



うどん会同人誌部門はてらかわよしこ編集長がボスなのですが、今回は珍しくお仕事のため欠席、寺島と田中がブースに並びました。てらかわ目当てで来てくださったみなさま、ゴメン!

気づけばおとなりのおとなりは寺島に侍でからまれたあげくうどん打ち会に誘われさんざん後片付けまでつきあわされた上に忙しいさなかに2度も原稿まで描かされた、タマヒメのヒメノさんではないですか!もともと10年以上前からのコミティア「その他」ジャンル仲間というか、寺島はタマヒメ読者でしたので、その、巻き込みましてスミマセンこれからもどうぞよろしくお願いいたします…。

それはそうと(そわそわ)、この日は同じビッグサイトでゲームマーケット2018秋の二日目が。田中は主宰のアークライトさんで漫画を描いているし、寺島はお好みのゲーム作家さんが出展しているので見に行きたいのです。会長とひっこりぃさんに店番をまかせて抜け出すのです。え、西?遠い!

サインするカナイさんにも会えた。

春に買ったゲームの熱い名人戦もやってた!

田中がこの秋から漫画イラスト科の先生をしているヒューマンアカデミーの生徒さんの作品も出てた!

そして寺島はお目当てのゲームを買えました♪

そんなわけで途中抜け出して遊んでましたが、コミティアうどん会ブースに来ていただいた皆様ありがとうございました!2月には委託のブックカバーも増産して新刊も出します。個人誌も作りたいなあ よろしくお願いいたします。

当日配ったペーパーです 拡大して読んでくださいね。


2 Comment

無題

Hmm is anyone else encountering problems with the pictures
on this blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog.
Any responses would be greatly appreciated.


#congtynguyengia #nguyengiacuacuon

Hãy thảo luận với Nguyễn Gia các đóng
góp của bạn về cửa cuốn. Công ty chúng
tôi luôn mong muốn nhận được sự góp ý của người tiêu thụ.
Chúng tôi rất sẵn lòng giúp đỡ bạn bằng nhiều cách và hi vọng bạn sẽ có
các trải qua tuyệt với khi tuyển chọn thành phẩm
tại Nguyễn Gia.

CÔNG TY TNHH TM TƯ VẤN QUỐC TẾ NGUYỄN GIA
Hotline: 0903.05.01.37 - 0903.04.01.37 - 028.6681.7586
Trang chủ: cuacuonnguyengia.com
Địa chỉ: 899 Hoàng Sa. Phường 11. Quận 3. TP.HCM
Tags: gia cua cuon, báo giá cửa cuốn, bảng giá cửa cuốn, cua cuon tphcm

無題

All businesses will need to have an e-mail page.
Websites ranging in size and sophistication from a local restaurant
to some Fortune 500 company, have contact pages.
Within my current startup I have seen a wide range of requests… from the
pizza delivery guy letting us know he was in the front door
to potential investors looking to dicuss with these management team.


When you're setting increase your contact page (and receiving the traffic volume of a local restaurant) you might not be thinking about how to manage your contact requests
when site traffic increases. However you should.

Think of setting up automation that alerts support,
sales or another stakeholders with your company when an e-mail request comes through.
You could make a dropdown field in a questionaire for different types
of contact requests. You'll be able to build logic in the majority of marketing automation platforms that sends email alerts to the
suitable resource as part of your startup depending on what type of request the viewer selects.



I'd been buried with contact requests after we launched beta.
Being a cloud-based product I saw many product support requests.
And we mapped form submissions on our contact page to create support tickets in Zendesk.


You need to arrange redundancies so contact requests (important ones!) don't get lost in 1 recipient's inbox.
You may alert multiple recipients, create reminder emails, or trigger automatic
replies get in touch with requests with information that will
solve their problem. This is actually a breeze to set up with all-in-one
marketing platforms like HubSpot.

Comment Form

  • お名前name
  • タイトルtitle
  • メールアドレスmail address
  • URLurl
  • コメントcomment
  • パスワードpassword