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コミティア126でした!(そしてゲームマーケットへ)


11月25日はコミティア126でした!
新刊は「辛い!カライ!うどんの日 からくないのもあるよ」です!ゲスト多数!!
9月に「三匹たちと侍」の打ち上げと称して開催した「辛い」がテーマのうどん打ち会の様子を多彩なゲストがいろんな角度からレポート、レシピも載ってるお買い得な36ページです。うどん会の様子が(よくわからないことが)よくわかります。みなさまホントにありがとう。
おとなり野球テーマの「月刊捕邪飛」(月刊は名前の一部でツキイチ刊行ではない)もコミティア初お目見えです。



うどん会同人誌部門はてらかわよしこ編集長がボスなのですが、今回は珍しくお仕事のため欠席、寺島と田中がブースに並びました。てらかわ目当てで来てくださったみなさま、ゴメン!

気づけばおとなりのおとなりは寺島に侍でからまれたあげくうどん打ち会に誘われさんざん後片付けまでつきあわされた上に忙しいさなかに2度も原稿まで描かされた、タマヒメのヒメノさんではないですか!もともと10年以上前からのコミティア「その他」ジャンル仲間というか、寺島はタマヒメ読者でしたので、その、巻き込みましてスミマセンこれからもどうぞよろしくお願いいたします…。

それはそうと(そわそわ)、この日は同じビッグサイトでゲームマーケット2018秋の二日目が。田中は主宰のアークライトさんで漫画を描いているし、寺島はお好みのゲーム作家さんが出展しているので見に行きたいのです。会長とひっこりぃさんに店番をまかせて抜け出すのです。え、西?遠い!

サインするカナイさんにも会えた。

春に買ったゲームの熱い名人戦もやってた!

田中がこの秋から漫画イラスト科の先生をしているヒューマンアカデミーの生徒さんの作品も出てた!

そして寺島はお目当てのゲームを買えました♪

そんなわけで途中抜け出して遊んでましたが、コミティアうどん会ブースに来ていただいた皆様ありがとうございました!2月には委託のブックカバーも増産して新刊も出します。個人誌も作りたいなあ よろしくお願いいたします。

当日配ったペーパーです 拡大して読んでくださいね。


1 Comment

無題

Every business should have a message page. Websites ranging bigger and sophistication at a
local restaurant to the Fortune 500 company, have contact pages.
Within my current startup I have come across an array of requests… through the pizza delivery
guy letting us know he was in the front door to potential investors
looking to communicate in with these management team.

When you find yourself setting encourage contact page (and receiving
the traffic volume on the local restaurant) you may not be thinking about how to control your contact requests when site traffic increases.

However you should.

Take into consideration starting automation that alerts support, sales or some other stakeholders in the company when a contact request comes through.
You may create a dropdown field in an application for types of contact requests.
You are able to arrange logic for most marketing automation platforms that sends email alerts
to the perfect resource as part of your startup based on what type of request the viewer selects.


I'd been buried with contact requests as we launched beta.
To be a cloud-based product I saw many product support requests.
So that we mapped form submissions on our contact page to create support tickets in Zendesk.


You also want to create redundancies so contact requests (important
ones!) don't get lost in a single recipient's inbox.
It is possible to alert multiple recipients,
create reminder emails, or trigger automatic replies to call requests with information that could solve their problem.
This will be super easy to build with all-in-one marketing platforms like HubSpot.

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